Monday 9 January 2012

tetibe terasa hiba n syahdu dlm hati..nk menangis cm da xde airmata mahu mengalir...hati merintih2 mahu diluahkan tp..apa yg mahu aku kuarkan...sedangkan hati trasa sgt kosong n sepi...sepi dri segala2nya..tiada teman tuk mendengar hanya mampu pendam segala2nya dan biarkan ianya berlalu n hilang begitu sahaja..sapa aku tuk luahkan perasaanku pada org lain sedangkan mereka sudah tentu ada masalah mereka sendiri n layakkah aku tuk mendapat layanan dri mereka2 smua...hanya airmata teman setiaku kala aku terasa sepi n berduka...bahagia juga begitu..tanpe airmata aku tiada teman...walau ianya tidak mampu berkata2 tp ckup tuk menenangkan sedikit perasaanku dri segala masalah yg melanda dlm hidup..tp aku xlupa ALLAH itu sentiasa mendengar apa saja pengaduan yg mahu kita adukan padaNYA..

alhamdulillah aku dapat memahami apa itu erti redha..aku dapat merasai perasaan redha itu dlm diri..dgn redha sedikit2 aku buka laluan tuk mengenali kehidupan..aku juga tidak tamak untuk berkongsi sbb apa yg aku miliki bukan hak aku sorang..cume aku xmampu kongsi org yg aku syg dgn org lain..sbb aku xkan rampas milik org..aku tahu mcm mne perasaan kecewa itu..

akhirnya...jatuh jua airmata...terima kasih airmata kerna menemani aku saat ini...

No comments:

Post a Comment