Thursday 12 January 2012

rindu

already 11pm but i can't sleep..esok msih perlu bekerja...kepala msih berdenyut2 akibat terantuk di pintu..terasa bengkak di dahi...even kejadian tu berlaku smlm..urm..honestly aku merindui dirinya...trasa kosong n sepi jiwa ini tanpe dirinya...xtaula da bape bnyk kali airmata ini jatuh..hanya itu dapat meredakan segala perasaan yg bersarang di hati aku ini...aku cuba berlagak seperti tiada apa yg berlaku tetapi sebenarnya aku gagal..yups aku gagal pada perasaan aku pada dia...rindu pada pelukan dia...rindu setiap sentuhan dia..rindu gelak tawa dia..rindu segala2nya.. rindu...rindu...rindu....seperti mahu terbang tuk berjumpe dengan nya...aku bersyukur kerna hubungan ktorang kembali seperti biasa n aku trasa rapat n dekat kembali dgn dirinya xseperti sblom ni aku trase jauh...terima kasih sbb luangkan masa kamu dgn sy...

selamat mlm syg...smoga mlm ini milik kamu...sy menyayangi dirimu...
merinduimu..assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment