Sunday 8 January 2012

sgt sronok arini coz tanpe dirancang aku kuar date ngan heheh sapa lg my sygla..xtau cmne nk kata sronok tu cmne arini coz aku mmg xharapkn pape berlaku arini..lgpun my syg xbape sihat..so aku xnkla ganggu dia tuk berehat cume smlm jer aku rse sgt risau ngan keadaan dia...klau ley stiap minit nk call tnye keadaan dia cmne...smpaikan aku rse aku da mengganggu dia nk berehat..maafkn sy yer syg...alhamdulillah awk nmpk ok sikit dri smlm..papepun jgn lupe mam ubt n jaga kesihatan tau...xmahu awk sakit2..

mlm ni tetibe jer airmata ni gatal2 nk kuar..smbil dgr2 lagu she's gone n imbas balik smua post kt blog aku ni..aku cm agk sensitif lak...tersentap mak...hehehe..cm biasela bile da imbas2 ni mulela teringat ape yg penah berlaku...huhuhuk...xmahu igt kisah2 lalu..biala ianya berkubur wat slama2nya...tahun baru..azam mst baru n hidup pun kene lbh kehadapan..dlm perhubungan pun mst de matlamat..so matlamat sy dlm perhubungan ialah xmahu gduh2 n mahu relation lbh bertenang n aman..insyaALLAh..sama2 kita kearah itu yer yank...

syg...luv u...

No comments:

Post a Comment