Wednesday 4 January 2012

ngarut2

memula buat blog ni xtau nk tulis ape..klau follow blog aku ni dri awal terciptanya blog ni smpaila masuk 2012 smuanya citer berkaitan my syg...rsenya xde satu pun yg aku xselitkan dia dlm stiap post yg aku previewkan wat tatapan mata org yg bace blog aku...hakikatnya hanya dia yg ley tgk blog aku ni jer...bajet cm satu dunia ley tgk jer..hahahha...ntahla myb first time dpat rse apa itu cinta..apa itu kebahagiaan...sbb tu stiap ape yg berlaku aku mahu dia org pertama yg tahu..teruk n giler kan aku...biala aku begini selagi ianya milik aku...kekadang aku cm terlupe yg kitorang akn buat haluan masing2 bile smpai waktunya sbb cinta ini xboley kemana2...biler aku hanyut n terleka aku slalu teringat kata2 seseorg...buat ape beria2 sedangkan benda ni xboley kemana2 pown...lg salah adalah...kata2 seseorg tu lah wat aku kembali ke dunia realiti...tp apa kn daya perasaan aku xboley aku buang begitu sahaja...aku da mule trime dia sepenuhnya...xmampu nak berjauhan...sentiasa rindukan dia...smpai aku da xmahu org lain...biakanla aku trus begini smpai waktunya kita sama2 akan berubah...terpulang pada hak individu mahu katakan aku ini sudah giler ke...xsedar diri ke...apa2 sajala..yg penting kami tahu apa yg kami lakukan...biala aku sorang yg begini...jgn salahkn fmly aku kerna aku jd begini mereka bukan puncanya...tp aku sendiri yg pilih jln ini...bukan juga salah my syg..xperlu salahkan sesapa kerna diri aku yg bersalah...wat masa ni biala ianya trus begini...aku rse selesa dgn keadaan diri aku skarang...camne susah pun perjalanan hidup aku..aku perlu kuat tuk tempuhinya tanpe harapkn sesapa tuk membantu...tanpa usaha n keyakinan kita xkan berjaya smpai bile2...

2012...permulaan yg agak xbaik buat aku..ckup 2 tahun aku akan berhenti dri kerja aku skarang...menghadiri 2 sesi intervw yg salah satunya tidak direstui oleh babah n mak..yg xdirestui inilah yg dok mengejar aku...aku pon xtahu da nk bg alasan ape pd mereka...tp yg satu tu aku cm xbape yakin ley dapat..mls nk fikir layan jerla...yg penting kita xtakut tuk mencube kan...still truskan rutin mencari kerja..apply sana sini..hope adela rezeki wat aku...rezeki ALLAH tu luas xterhingga dia akan beri pada sesiapa yg dia mahu...so aku berpegang pada kata2 tu...bile kita yakin kita akan dapat..insyaALLAH...dia lebih MENGETAHUI apa yg terbaik buat hambaNYA...=)

so..skarang perlu lbh positif n berfikir lebh matang umur pon da 25tahun bile masuk 2012 ni...jauh lg perjalanan hidup...bnyk lg duri dan ranjau yg perlu dilalui dlm hidup ini...hope smuanya berjln dgn aman n damai...insyaALLAH...

No comments:

Post a Comment