Saturday 28 January 2012

assalamualaikum mr.blog..

kamu teman pling setia buat saya..sy trase sunyi ketika ini..mencari teman tuk kongsi sgala2nya apa berlaku stiap hari pd sy sgt sukar..trase diri akn menyusahkan org dgn crite2 sy nnt..walaupun kamu xberi respon skurang2nya sy msh ade tempat tuk luahkan apa yg serabut diminda..

pg jumaat yg diharapkan keberkatannya telah hilang terbang ntah ke mana akibat kecuaian sy sendiri..jika berlaku sesuatu ketika itu sy xkan dpt maafkan diri sy sendiri..trase diri sgt xberguna di awal2 pagi jumaat aritu...knape diri sy sgt cuai..sy tahu dia sgt marah pd sy..sy faham knape dia ckp bukan2 pada sy..tp..sy xkan sekejam itu pada dirinya..sy sgt sygkn dia..sy rela bertukar nyawa demi dia..rela berkorban tuk melihat dia bahagia..walaupun satu hari nnt sy sengsara...dasyatkan..tp itula hakikatnya bile sy sygkn seseorng..sy akn trus setia n jaga dia sedaya yg mungkin...

sejak pagi itu...keceriaan da xde buat aku..buat aku termenung jauh sejauh2nya..menitis sedikit airmata pd pg itu..trase diri ini mengancam keselamatan dirinya akibat kecuaian itu..aku takut tuk call n msej dia sbb aku rse aku akan mengganggu dirinya...biala segala prasaanku pendam seorg diri..air mata akan menjalankan tugasnya seperti biasa tuk meredakan segala perasaan yg xenak di minda n hati..

mr.blog,

sy sgt sedih...urm....
maafkan diri ini syg...
jaga dirimu baik2..
sy syg kamu...

No comments:

Post a Comment