Thursday 26 January 2012

fitrah wanita

assalamualaikum mr.blog..

arini saya nk kongsi sesuatu yg sejak semalam memenuhi stiap genap ruang yg de dlm minda sy ini..fitrah wanita..yups..fitrah wanita yg dikeluarkan dri mulut seseorg smlm...dia wat sy tersedar sesuatu..mcm mane skalipun sbagai wanita smpai msenya akn kembali pd fitrahnya sendiri..memerlukn lelaki dlm hidupnya..perlukan sbuah keluarga yg sempurna..menjadi seorg wanita yg sempurna..itu mmg sejak azali lg telah ditentukan..walau macam mane songsang pon hidupnya ianya akn kembali ke jln yg benar bile smpai waktunya...fitrah wanita juga suke dilayan dan dimanja..xkira sekeras mana pun ia akan cair n lembut bile kita pandai tackle hati n prasaannya...sekeras2 kerak bile direndam dlm air lembut juga akhirnya..

maka sedarla aku...aku akan kalah dlm berjuang bile fitrah itu berlaku...aku kene redha n lepaskn ia pergi mengikut jln yg sepatutnya walaupun berat n sungguh sakit untuk berbuat begitu..mungkin mengambil masa yg lama tuk aku kembali pulih...smpai satu tahap aku terfikir biala aku pergi buat selama2nya dri aku sakit untuk teruskan hidupku..tp slagi blom ajal ianya xkan berlaku seperti apa yg diingini..xtercapai dek akal tuk aku fikirkn smua ini...

klau kita syg org tu kita akn berasa cemburu..xbnyak sikit pun mst ade..tp apakan daya cemburu itu xkan kemana2 sbb cinta aku cinta terlarang..hanya mampu pendam n abaikan seperti tiada apa yg berlaku..yups cemburu buat aku sengsara dan lara...air mata pengubat segala kesakitan itu...trima kasih airmata...

tanpe dia aku tiada kwn..tanpe dia aku sunyi,tanpe dia aku sepi,segala2nya kerna dia..aku jauhkan diri dari mereka2 yg menagih kasih driku kerna aku xmahu sakitkan hatinya dan hati aku telah dia miliki...prasaan dia perlu aku jaga sbb aku xmahu dia terluke...aku sedar aku bukan org yg pertama hadir dlm hidupnya..bukan juga org pertama yg dia syg dan rindu..tp aku sgt bersyukur sbb aku diberi ruang tuk merasai kasih syg dan erti rindu dri nya...trime ksh syg...sy syg awak sgt...

en.blog,

tahu x???mst xtahu kan..=) hari2 pling bahagia n ley wat aku gembira sepanjang hari adalah hari bile aku dan dia kuar bersama..knape??sbb hari itula aku dapat tatap muke dia n melihat telatah dia..gilerkan sy mr.blog...hilang seketika kusut di kepala...=)

nak tahu lagi x??huhuhu hari2 paling duka pula bile lihat dia jatuh sakit n melihat riak diwajahnya penuh kekusutan akibat menanggung masalah yg kadang2 aku sendiri xtahu nk tolong cmne...kekadang org lain lbh tahu dri aku ape yg jadi pada dirinya...

en.blog,

perkara paling sy xsuke nk hadapi bile dia naik marah...urm...mood sy boley bertukar jd mendung n kelat...sy rela berdiam diri dari menambh api yg sedang menyala jd marak...sbb sy tahu klau sy bersuara mst lg teruk...sy tahu sy bnyk wat awak marah...maafkn sy...

okla mr.blog...

trase diri sgt penat...mahu bertenang n cube merelaxkn diri...esok2 kita jumpe lg ea...slamat mlm mr.blog...slamat mlm mak,babah,amad,angah,ayim,dik ni n afif...selmt mlm juga pd kamu syg...smoga esok msh milik kita....syg kamu smua...assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment