Tuesday 20 December 2011

sangat jiwang karat aku ni...smlm punya post kat blog ni penuh ngan jiwang2 karat...aku jer yg dok berpuitis ntah2 tuan empunya badan yg aku tuju khas tu gelakkan aku jer sbb jiwang sgt...huhuhu...urm..xkisahla nk kata ape...itu smua spontan dan apa yg aku rase time tu tp xde sape nk dgr n layan so..aku gatal2la taip ayat2 jiwang cmtu...skurang2nya dia punya masa tuk baca smua yg aku coretkan dlm blog ni...hopefully..=)

yg pasti arini hati saya penuh dgn prasaan rindu...xsabar nak jumpe kamu esok even kita bukan jumpe berdua but skurang2nya sy dpt jumpe kamu n bersama kamu tuk 2 hari nnt...samada kita ade mse tuk berdua???urm..even xde tuk itu xper sy fhm sbb bukan itu tujuan kita yg sbenarnya..xkisahla asalkan kamu ada depan mata sy itu pun da sgt bersyukur...xsabarnya nk jumpe kamu...=)

arini after balik servis kete sy nak gi cuci kete...then pack2 barang tuk esok..pastu tunggu kamu roger esok kol bape nk grak dri sini ke rawang...=) smoga perjalanan kita slamat pergi dan pulang..insyaALLAH...

lgsatu nk kongsi ngan kamu...pasal keje sy skarang ni...patrick ngan murugan xnak lepaskn sy...dorang xbg tasco hired sy...time sy call MR.NG patrick n murugan terdengar perbualan ktorang sbb time tu MR.NG ngah meeting ngan dorang...sy xbajet lak dorang tu ada...then after patrick n murugan dgr tu dia ckp ngan MR.NG...MR.LIM nak pakai saya...sbb MC nk gune org...dorang kata nk jdkan sy permenant<---(betul ke saya eja?salah sowi) but kene join MC n pindah BLC 1 balik...still buat keje2 berkaitan data entry under MRS.TAN...tp sy dapat rse keje tu lg truk dri yg skarang..mlas nk fikir sy layan jerla..if xde pape respon pasal nk jdkan sy permenant tu after pindah MC..sy tekad nk benti..
tgkla cmne nnt...wat masa skarang sy layan jer dulu...urm...

papepun yg penting skarang ikut jer ape yg telah ditetapkan...jnj hutang2 sy dpt sy bayar n xbebankan sesapa...=) k.la jumpe esok...

1 comment:

  1. jangan lupa check air pressure tyre everyweek ok sayang

    ReplyDelete