Sunday 4 December 2011

dimanakah jawapan itu

semacam ada sesuatu yg sedang berlaku tp aku tidak tahu apakah ia...seperti ada sesuatu yg mahu main2 sembunyi driku tetapi aku tidak tahu dimanakah ia bersembunyi..aku hnya manusia biasa yg tiada keajaiban untuk merungkai smua persoalan itu...apakah yg sedang membelenggu dirimu sebenarnya???aku sgt2 tidak mengerti apakah sebenarnya dugaan yg sedang aku hadapi ini...tolongla beri aku jwapannya...semakin serabut n buntu otakku memikirkan smua ini...

knape tidak berlaku jujur...knape segala2nya mesti berubah dgn begitu cepat..aku takut aku xkuat nak hadapi smua ini seorg diri...aku blajar dri segala kesakitan..aku xmahu kau merasai kesakitan yg penah kau alami dulu..sgala2nya aku lakukan tuk tidak menyakiti hatimu walaupun kadang kala aku memungkirinya...maafkn aku jika aku bnyk memungkiri smua itu...

azifa tabahkn hatimu...kuatkn semangatmu..sentiasa memperbaiki diri mnjadi seseorg yg bermkna n berguna dlm hidup org yg menghargai n menyayangi dirimu seikhlas hatinya...jgn biar air matamu trus mengalir dan mengalir pd setiap kesakitan yg dtg bertamu dihatimu...

aku mencari damai yg trasa telah lama hilang dlm idupku...T_T

No comments:

Post a Comment