Tuesday 27 December 2011

5 hari yg bahagia

alhamdulillah...

segala2nya berjln seperti yg dirancang...dri perak ke negeri sembilan...syukur sgt2 aku dpt bersama ngan dia...segala2nya begitu indah...sungguh gembira n segala rindu yg dipendam dpt diluahkn sedikit demi sedikit...smpai satu saat aku xmahu hari bertukar ganti n memisahkn aku dgnnya...sgt berat tuk aku lepasknnya...xckup bagiku masa yg diberi...tamaknya azifa...urm...tp itula hakikatnya...biler jauh aku windukan dia..biler sepi hnye dia yg aku perlukan...biler berduka kehadiran dia yg aku nantikan...parahkn penyakit aku ni...huhuhu...sgt giler...urm...tp aku sedar dia bukn milik aku sorang..aku xperlu jd tamak..ckupla dia aku pinjam skejap pd mereka2 smua...

sy xkan lupa stiap ape yg berlaku sepanjang 5 hri kita bersama...tetibe teringat time kita di mlaka n aquaria..saat itu trase sgt romantik...kegembiraan itu milik kita...itula yg sy rse sepanjang 5 hari kita bersama...thanks honey...

No comments:

Post a Comment