Tuesday 20 December 2011

izinkan aku

izinkan aku mengukir namamu disegenap ruang hatiku,
izinkan aku mencipta momen2 indah stiap kali bersamamu,
izinkan aku menyayangimu sehingga akhir hayatku,
izinkan aku merinduimu setiap hela nafasku,
izinkan aku trus mengorak langkah mengharungi liku-liku kehidupan bersamamu,
izinkan aku mendampingimu di saat kau bahagia dan berduka,

andai keizinan diberi biarlah keizinan itu trus terbuka buatku,
akan kupastikan dirimu tidak terluka lagi,
tidak perlu kau ragu kerna hatiku telah kau tawan,
tidak mungkin berpaling pada yg lain,
cukupla dirimu yg aku dambakan,
tak perlu yg lain kerna kau bertakhta dihatiku.


saya xpasti ini dinamakan puisi atau x..but ianya sy karang scara spontan...khas buat kamu...
syg kamu...assalamualaikum...take care..

No comments:

Post a Comment