Tuesday 15 November 2011

rindu...jiwa kosong

rindu???yups..rindu pada sgala2nya...rindu tuk lakukan sgala2nya,,rindu...rindu...rindu...smuanya tentang rindu...sambil layan lagu jiwang2 ni tersingkap segala2nya tentang zman tdika,skola n kolej...hampir ke angka 25tahun ni cam2 yg aku terfikir,,,bnyk benda yg aku da capai n ade gak bnda yg masih blom dicapai...ntahla sejak akhir2 ni mcm2 yg aku terfikir n wat aku kekdg termenung jauh tanpe aku sedar...tanpe alasan juga kekdg tanpe dipakse airmata mengalir laju trun melewati pipi n akhirnya jatuh ntah kemana...ade terselit kerinduaan dihati ini..ada juga kesepian...dlm kehidupan ini kita harus kuat tuk jalani sebuah kehidupan..lagi2 biler kita merupakan anak sulung dlm keluarga...tp sebernarnya xkisahla anak yg keberapa kan ianya sama jer..cume kekadang terfikir knape sebuah kehidupan tu sgt terbeban tuk ditempuhi..bile kita masih punye iman kita akn dpt mencari jawapannya..setiap dugaan tu diturunkan pd kita sbb Allah tahu kita mampu tuk menempuhnya..yups..Allah sntiasa bersama hambanya xkira waktu n keadaan apa skalipun...
biarla aku truskan kehidupan ini bile smpai waktunya aku akan pergi buat slama2nya meninggalkan smua yg de didunia ini...

No comments:

Post a Comment