Friday 18 November 2011

situasi yg perlu difahami

mlm tadi aku mimpi 9755 hilang..tersentap kejap aku dibuatnya n tgk jam da kol 7 pg..mimpi mainan tido aku jenguk keluar 9755 msih ditempatnya...biala mimpi trus jd mimpi xsanggup tuk kehilangannya...hukhuk...
sperti hujung minggu lepas..xtvt adalah golek2 atas tilam smbil layan lappy..wat masa skarang bukan masanya nk kuar jln2 n dating dgn my syg...dia sgt bz n xsihat...aku perlu fhm situasi dia skarang xmahu bebankn dia n wat dia susah hati..kamu jgn risau yer..sy xkan ganggu kamu bile kamu bz..tipula klau aku kata aku xwindu dia..tp biala itu smua aku pendamkan saja..bile smuanya da kembali ok barula boleh kuar date ngan dia...huhuhu...cume ntahla xtau bile smuanya akn kembali seperti dulu kala...kalau aku xkuat n xfhm keadaan dia mst da gaduh2 ktorang time ni..xsuke gaduh2..ckupla skali aku da dpt pengajarannya aritu..xmahu berulang lg...bile kita jalinkan satu perhubungan kita perlu de sikap tolak ansur,percaya pada pasangan kita,jujur dll...tp pling2 penting adalah percaya..bile kepercayaan xde itula punca pling senang nk gaduh n ley wat pasangan kita jd bosan dgn kita...maka...percayala pada pasangan masing2 yer..=)

ari2 yg dilalui smakin membosankan skarang..xde benda yg ley wat aku teruja n gembira kecuali kuar ngan kamu...hehheh...ops..bukan masa skarang tuk lakukan itu...urm...tuk ilangkan bosan aku sibukkn diri ngan kerja..layan youtube n FB bile diumah..walaupun kekdg sgt membosankan...huhuhuhu...layankan jerla kan...jnj terhibur...=)

syg...miss u so much..luv u..

No comments:

Post a Comment