Sunday 20 November 2011

cinta

cinta???yups..cinta tu bnyk klasifikasinya..stiap org de maksud tersendiri dgn perkataan cinta tu...cinta tu boley wat smua org dlm dunia ni bahagia,sedih,kecewa,gembira dll...sebut sal cinta..urm..adela beberapa pengalaman aku dlm bercinta..smuanya kecundang ditengah jln...pling lama bercinta 4 tahun...tp sebabkn zahir aku bukan sperti yg dia mahukan bukan kerana hati budi dia pergi tinggalkn aku..aku redha dia bukan milik aku...tipula klau xsedih tp apakan daya bukan jodoh kami...akhir tahun 2010 seseorg hadir dlm idup aku..menerima aku seadanya..tanpa paksaan hati aku menerima dia sepenuhnya..aku bahagia bersama dia hingga sekarang..wlaupun blom ckup setahun tp mcm2 ujian hadir mewarnai perjalanan hidup kami..suka duka kami lalui bersama..dia bnyk beri kata2 semangat n dorongan tuk aku trus idup didunia ini...aku cube tuk jd yg terbaik buat dia..bg aku dia adalah yg terbaik...maafkn sy andai sy bnyk susahkn awak..mmg sifat sy kdang2 ley wat awak rimas kn...hope ianya xbebankn awk..and wat awk rse bosan,,,awakla tempat sy bermnje2..awakla tempat sy luahkn perasaan dan awakla segala2nya bg sy...cume sejak akhir2 ni sy kena fhm keadaan awk...sy xley bebankn diri awak dgn cerita2 sy..sbb awak pun bnyk lg msalah yg perlu diselesaikan...yups..airmata jd teman setia sy bile sy sgt perlukan awk..ring yg awak bg pd sy tu lah semangt sy tuk sy tempuh ari2 sy tnpe awak...ring tu xpernah lekang dri tgn sy..trime kasih ats adiah yg diberi ckup bermkne buat sy...

sejak akhir2 ni juga kesihatan kamu agak tidak memuaskn..sy sgt risaukn diri awk...sy tahu awk xmahu sy risau tp..apakan daya sy tetap de prasaan risau sbb sy xnk apa2 jd kat awk..blom msenya lg tuk sy kehilangn awak...biarlah Allah msh beri sy kesempatan tuk bahagiakn diri awak smpaila masanya tiba suatu ari nnt...sgt menyayangi dirimu...

syg...kekdg sy call awak tnpa tujuan sbb msetu sy sgt windukn awk..mndengr suara awk even sepatah ckup tuk ilangkn skejap windu sy pd kamu...xminta tuk berjam2 bergayut ckupla bebrapa minit buat sy..maafkn sy andai time tu sy mengganggu kamu...

kepada kamu..sy tahu kamu pun tahu sy sgt menyayangi kamu...jaga diri elok2..smoga kamu sntiasa dilindungi n diberi kesihatan yg baik...amin...

No comments:

Post a Comment