Monday 15 August 2011

hidupku,duniaku

assalamualaikum..

2011...
pelbagai kisah dlm hidupku sepanjang 2011 ni...time aku mule mencoret sesuatu di blog ni sluruh umat islam sedang menunaikan rukun islam ke-3 iaitu berpuasa di bulan ramadhan..aku xkecuali tuk menunaikan tanggungjwbku juga...alhamdulillah da 15 hari kita smua berpuasa..taun ni biase2x je..raya nnt pun disambut biase2x jer...urm...baju raya...entahla taun ni aku xtau nak beli dimana..smua tempat da ku pergi namun satu pun xsangkut..dari KL smpaila ke KAJANG hanya penat yg ku dapat..thanks to my syg coz sudi temankn sy siang dan mlm semata2x carik baju raya saya jer...sian tengok kamu penat berjalan...

alhamdulillah kamu dan saya tetap bersama walaupun hubungan kita masih baru,,,bnyk yg kita kene blaja tuk fhm antara satu sama lain..gaduh2x tu biasela kan..klau xgaduh kita xtau apa yg awk n sy suke n xsuke kan...even sy slalu kene sakat tp sy xkisah sbb sehari kamu xsakat sy..sy rase len..kamu saya syg kamu..thnks coz hadir dlm hidup sy n trima sy seadanya...

my new car W** 9755..alhamdulillah hasil usaha kita bersama akhirnya sy xperlu lg berebut2x nak gune kete ngan fmly sy...kemna saja sy xperlu risau lg tuk kembali menghantar kete fmly sy bile mereka mahu menggunakannya...cam kelakar jer bile memule bwk auto but now sy lbh slesa n yakin bile memndu tu pun kamu bnyk bg nasihat n tunjuk ajar pd sy...paling2x gembira bile plat number kete tu sama ngan kamu...kamu thnks ea..da xtau nk ucap time kasih cm ne lg...bnyk da kamu lakukan tuk sy...sy jnj akn jg kete tu sebaik mungkin..

keje...ni lgsatu benda yg sgt memenatkan otak n kadang2x wat aku ilang mood n tension sgt...tp..da nme pun keje so..layan jerla pe problem yg dtg...suke xsuke da dekat setahun lebih aku keje kat BLC tu...bukan xmahu mencari kerja baru tp..msih blom rezeki aku nak dpt keje baru...bnyk da ku apply cume blom de respon...hope 2012 nnt akn de lembaran baru buat diriku...amin...

urm..esok2x kita smbung lg ea...sy mahu rehat2x kn diri sebelum siap2x ke tempat keje...syg take care ea...sy syg kamu...

No comments:

Post a Comment