Wednesday 17 August 2011

apa-apa jer...

Ramadhan ke-18...

hahhaiii...huhuhuhu..Alhamdulillah masuk sudah ramadhan yg ke-18...arini besday babah..genap sudah umurnya 50tahun...Alhamdulillah babah masih trus diberi kesihatan yang baik dan dijauhkan dari sebarang penyakit...urm...nak bg adiah ape ea pd babah n mak...taun ni xberi pape lg...huhuhuhu...mrila kita fikir bersama apa yg mahu diberi pd mereka...buntu2x...

urm...minggu ni minggu yg sgt kosong n bosan bg aku...xpenah rse sebosan ni...masa pun sgt mencemburui aku n my syg...xtaula weekend ni dpt spent time ngan dia ke tak...if xley xpela aku fhm dia bz...biala dia settle kn pe yg patut dulu..da settle smua jgn lupe kan sy ea syg...sy sentiasa tunggu kamu...wendoo bangat sama kamu...huhuhuhu...

raya da semakin menghampiri kita....di corong2x radio da berlmbak DJ2x tu putarkn lagu raya...asal switch on radio jer mst kuar lagu raya...terase cm balik kampung lak even sbnarnya nk gi keje...hahhahah...mood raya da semakin menguasai diri skarang ni walaupun baju raya xde...huhuhuhu..taun ni gmbr raya kuarga mst agak lain sbb aku jer akan pakai warna len...huhuhu...xkisah sbb baju bukanla penghalang tuk kita beraya heheh,,,

taun ni aku nk try buat kuih semprit...to my syg akn sy usahakan kuih yg kamu req aritu...klau xsedap jgn complain bnyk2x ea...heheeh...ngah tunggu time cuti jer skrng ni tuk mulekan operasi wat kiuh semprit..huhuhuhu...

sblom aku berhenti taip2x ni nak gtau yg semalam kita smua umat islam menyambut hari nuzul Quran...xsedar langsung ari nuzul Quran semalm...truk btol aku ni...urm...papepun salam nuzul Quran smuanya....pappaiiii....assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment