Thursday 27 October 2011

satu lagu impian jd nyata

assalamualaikum...

lama sungguh rasenya xupdate blog ni...skarang aku da ley ngarut2x dlm blog pasni coz akhirnya berkat kesabaran yg bertahun2x lamanya dpt gak aku milikinya...cam xcaya pun de coz depan aku skarang ni benda ni da pun aku miliki...nak tau ape dia..hehehhe...ape lg my lappy la...warna merah lg...hehhehe..yg bestnya sesuatu benda yg aku miliki tu mst dgn my syg...diala yg sentiasa teman kn aku...ingt lagi memule skali bile nak miliki bumblebee 9755 beberapa bulan yg lalu..mmg x jangka aku akn miliki sebuah kete..satu pencapaian pling besar dlm idup aku masa tu...tanpe my syg mst bumblebee smpai skrang xde kat garaj kete umah aku tu...thanks honey...then aku merancang tuk miliki sbuah lappy..yups finally 27 oct 2011..lappy warna merah berada dlm gengaman aku...hehheh....alahamdulillah sgala2xnya dipermudahkan olehNYA...betul kata org..klau kita usaha,berdoa dan sabar tuk capai sesuatu mst dihujung kesabaran n usaha tu akan ade hasil yg lumayan tuk kita....aku da pun merasainya....=)

pasni rancang2x nak miliki sbuah kamera...heheh...xpe2x pelan2x kayuh...klau kete n lappy boleh dimiliki..inikan pule sbuah kamera...to my syg nnt da ckup duitnya temankan sy seperti biasa ea kita gi survey2x kamera lak..huhuhu..insyaALLAH smuanya akan sy miliki...maka lengkapla smua yg sy nak miliki dlm hidup sy ni...but blom lengkap sepenuhnya coz ada satu lagi benda nak sy miliki iaitu mahu kan sbuah rumah...tula benda n harta pling last sy nak miliki....=)

k.la mahu siap2x nak ke bnk time tuk bayar duit kete pule...pastu ley bertenang2x coz smuanya da setel byar...alhamdulillah...amin...sayang jaga diri leklok ea...thanks 4 everything..syg kamu...

No comments:

Post a Comment