Saturday 11 February 2012

assalamualaikum...

alhamdulillah sgala2nya settle..duit yg ditunggu selama 5 taun pun da slamat masuk bank just tinggal cek tu release jer..myb ari slasa bru release...dri duit tu juga dpt realisasikan impian babah n mak tuk ke mekah...gembira bile lihat wajah abah n mak ceria bile plan dorang nk ke mekah menjadi..aku mule plan pelbagai perkara sepanjang mereka tiada di malaysia pasni...agak lama mereka akn tinggalkan aku n adik2 disini..nk hadapi adik2 aku yg akn ambil periksa besar taun ni..sorang UPSR n sorang lg PMR..camnela hidup tanpe babah n mak nnt...sgala tanggungjawab akn jatuh dibahu aku selepas ini...kami akan merindui babah n mak...babah n mak jgn risau yer along akan jg adik2 sepanjang babah n mak xde...pergilah menunaikan kewajipan jgn risau akan kami disini..smoga babah n mak akan dpt haji yg mabrur..insyaALLAH...amenn...

tinggal lg bape minggu saja lg sy akan tinggalkan blc wat slamanya..pasni xtau lg nasib cmne..berusaha mencari kerja..intervw sana sini..but still xde rezeki..xpela..rezeki ALLAH tu luas..klau bukan skarang insyaALLAH akan de dikemudian hari..agak tertekan tp mlas nk fikir wat sakit pale n serabut jer..biala smuanya berlaku seperti apa yg telah direncanakan oleh ALLAH..

pasni myb lg susah nk jumpe my syg..even keje bwh satu bumbung tp jarang tuk bertemu apatah lg pasni len2 bumbung xtaula nk kata ape..konfem aku akn lebh merindui dirinya..hope biala seperti org kata jauh dimata dekat dihati..lgpun aku ley call n msej dia kan,,xpun chit chat ngan dia..smoga perhubungan ini trus terjalin dgn baik..harmoni n aman...insyaALLAH amen...

okla blog mahu siap2 ikut babah n mak kuar...so syg take care tau...lurve u so much...missed u..muahhh..

No comments:

Post a Comment